Minuni și mărturii Cântări

luni, 14 octombrie 2013

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi!



"Celor ce aleargă către puternicul tău acoperamânt, uşurează-le chinurile sufletului şi ale trupului cu rugăcinile tale, Sfinte Nectarie, părintele nostru, şi umple inimile lor cu bucurie, preafericite. Alungă-le-ntristarea necazului şi a durerii lor, sfinte, prietene al Domnului.




Pazeşte-ne de toată durerea, ispita şi necazul, căci către ocrotirea ta alergăm şi pe tine te cinstim, Sfinte Nectarie, mare făcatorule de minuni."

(din cel de-al doilea Paraclis al Sfântului Ierarh Nectarie)

2 comentarii :

  1. Binecuvantate Sfinte Ierarh Nectarie, mare Facator de minuni, inoiaste rugaciunea noastra catre Domnul nostru Iisus Hristos, ajutandu ne si vindecandu ne de tot necazul cel sufletesc si trupesc. Cu binecuvantatele tale minuni intoarce gandurile noastre cele otravite de veliar pe calea Lui Dumnezeu intru Slava numelui Lui, multumindu ti in tot vecii. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfântul Ierarh Nectarie de la Eghina m-a ajutat de foarte multe ori in diferite momente ale vietii mele , mi-a fost alaturi in momentele cele mai grele , momente de cumpana cand nu vedeam nici o rezolvare . Am fost uimita ,fericita si recunoscatoare sa vad cum de fiecare data mi-a alungat dureri cumplite , cum a rezolvat probleme care pareau de nerezolvat si cum m-a protejat in momente de primejdie. Una dintre cele mai recente minuni pe care le-a facut Sfantul Ierarh Nectarie a fost sa il vindece pe tatal meu , sa ii alunge durerile cumplite de picior . Intr-o seara cand tatal meu nici nu se putea da jos din pat de durere, vazad ca nici o pastila nu ii alina suferinta....am fugit repede catre Sfantul Nectarie , am citit acatistul plangand si rugandu-l sa il vindece pe tatal meu . A doua zi , in mod minunat , tatal meu ma astepta zambind in bucatarie , fara cea mai mica durere . Alta dovada ca Sfantul Nectarie are mare grija de mine este ca inainte sa plec iarasi din tara (pentru ca eu muncesc alaturi de sotul meu in Islanda) eram pustie ,trista si deprimata ...am fost la biserica de la mine din oras unde se afla o bucatica din Sfintele Moaste ale Sfantului Ierarh Nectarie si m-am rugat plangand sa ma ajute , sa ma intareasca si sa imi dea putere sa pot pleca si in ziua plecarii am avut o liniste sufleteasca uimitoare pe care nu as fi avut-o fara ajutorul oferit de bunul nostru Parinte si Ierarh Nectarie. Alta dovada de purtare de grija a fost cand am fost la un pas sa imi tai degetul la servici cand taiam salata . Foloseam un cutit profesional foarte bun si a fost suficient un moment de neatentie sa ma tai, doar ca grija pe care mi- o poarta Sfantul Nectarie a facut in asa fel incat sa nu raman fara deget . m-am taiat destul de adanc si de periculos dar ar fi putut fi mult mai rau si ii sunt recunoscatoare Sfantului pentru tot ce face pentru mine si pentru familia mea ! Iti multumesc Sfinte Ierarh Nectarie , grabnic ajutator si mare facator de minuni !

    RăspundețiȘtergere

Viata Sf Nectarie Acasă