Minuni și mărturii Cântări

luni, 14 octombrie 2013

Troparul Sfintei Cuvioase Parascheva (slujba de priveghere - Mănăstirea Radu Vodă, Bucureşti)



“Întru tine, Maica, cu osârdie s-a mântuit cel după chip, că luând Crucea, ai urmat lui Hristos şi lucrând ai învăţat să nu se uite la trup, căci este trecător, ci să poarte grijă de suflet, de lucru cel nemuritor. 

Pentru aceasta şi cu îngerii împreună se bucură, Cuvioasă Maică Parascheva, duhul tău.” 


"De hramul Sfintei Cuvioase Parascheva (Iaşi, 14 octombrie 1951) pe când oamenii aşteptau la rând să se închine, au venit şi două creştine bătrâne din Focşani. Văzând lume multă, au zis preotului de gardă, Arhimandritului Cleopa:

- Părinte, dă-ne voie să ne închinăm Cuvioasei Parascheva, fără să mai stăm la rând, că suntem bolnave, şi să-i punem sub cap această pernă, pe care i-am adus-o de acasă drept mulţumire pentru ajutorul ce ni l-a dat!
- Dumnezeu să vă binecuvinteze, a zis Părintele Cleopa. Mergeţi şi vă închinaţi!

În clipa aceea, preoţii şi credincioşii au văzut un lucru cu totul sfânt şi minunat. Cuvioasa şi-a ridicat singură capul, iar după ce femeile i-au pus perna adusă şi s-au închinat, Sfânta Parascheva şi-a lăsat iarăşi capul pe pernă."

(din Viaţa Părintelui Cleopa)

Un comentariu :

  1. Buna tuturor! Mi-am pierdut soțul unei alte femei, după patru ani de căsătorie. Am avut o căsnicie minunată, dar a început o relație cu un colaborator care a urmărit după el. El trăiește departe lângă munca sa și a refuzat să vorbească cu mine sau să vină acasă. Am fost atât de devastat și mi-a fost greu să fac față. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. Pe măsură ce navighez prin Internet într-o zi, am dat peste un comentariu al lui Amber, care a sugerat că DR PRINCE IDIALU a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele conjugale, să restaureze relațiile rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să încerc. L-am contactat și mi-a făcut o vrajă. După 28 de ore, soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o mai face niciodată. De atunci, totul sa întors la normal. Eu și familia mea trăim împreună din fericire din nou. Toate datorită DR PRINCE IDIALU. Dacă aveți nevoie de o mașină de vrăjitor care să poată face o vrajă care funcționează cu adevărat, vă sugerez să-l contactați. Nu te va dezamăgi. Vă ofer 100% garanție că vă va ajuta. E-mailul său princeidialu@outlook.com sau sunați sau ce puteți face +1 (845)731-5643 VĂ MULȚUMESC DR PRINCE IDIALU.

    RăspundețiȘtergere

Viata Sf Nectarie Acasă