Minuni și mărturii Cântări

sâmbătă, 3 august 2013

"În 3 zile, 3 săptămâni, 3 luni, 3 ani voi primi o veste"


Am aflat de Sfântul Nectarie întâmplător, în urmă cu câteva luni de zile, de pe internet. Am fost foarte impresionată de tot ce am citit, de minunile săvârşite de Sfinţia Sa şi de faptul că cei care se rugau Lui primeau semne. 

Am făcut rost de Acatistul Sfântului Nectarie de pe internet şi am început să-l citesc 40 de zile, ca să ne binecuvânteze cu un bebeluş sănătos (eu aveam ceva probleme ginecologice şi nu reuşeam să facem un copil d aproape 2 ani) . Deasemenea, mă rugam pentru toţi ai casei şi pentru naşa mea care pierduse în urmă cu ceva ani o sarcină de 6 luni şi nu reuşea să mai rămână însărcinată. Am încercat să citesc aproape toate minunile...mă fascinau şi mă întăreau în credinţă.


Am reuşit să ne ducem şi la Mănăstirea Sfântului Nectarie din Bucureşti, ca să ne rugăm Lui şi ca să luăm mir de la Moaştele Sfinţiei Sale. 

E bine înainte să te duci la mănăstire sau înainte să te rogi Lui, să te spovedeşti ca să fii cu sufletul curat şi nu încărcat cu păcate. Mă dădeam cu Mir pe burtă şi făceam de 3 ori semnul crucii şi în unele zile simţeam o arsură în locul unde mă dădeam cu Mir. din păcate în acea perioadă am rămas fără serviciu. Mă rugam Sfântului Nectarie să mă ajute să-mi găsesc serviciu sau să rămân însărcinatăatunci când va dori Dumnezeu, când va crede că e de cuviinţă.

De când am început să mă rog aşteptam un semn de la Sfântul Nectarie, ca să văd dacă mi-a auzit ruga şi mă gândeam că eram prea nerăbdătoare, neînsemnată şi necredincioasă ca să primesc vreun semn. Dar, într-o seară, când am dat să iau acatistul (în acatist aveam iconiţa Sf. Mina şi iconiţa Măicuţei Domnui de la Mănăstirea Ghighiu) să mă rog, mi-a căzut din mână, s-au răsfirat pe jos şi un mic păianjen a ieşit din acatist.



 Eu atunci, mai în glumă mai în serios am zis "În 3 zile, 3 săptămâni, 3 luni, 3 ani voi primi o veste". Şi aşa s-a şi întâmplat spre uimirea mea. La 3 zile am aflat că naşa mea a rămas însărcinată, la 3 săptămâni am aflat că eu am rămas însărcinată, după ce am băgat dosarul de şomaj. nu-mi venea să cred!

Sunt foarte bucuroasă şi am vrut să împărtăşesc tuturor minunile săvârşite de Sfântul Nectarie, Sfântul Mina. Trebuie doar să credeţi şi să vă rugaţi! Ştiţi vorba aceea: "Credinţa ta te-a mântuit!" Acum ma dau în continuare cu Mmir pe burtă pentru a avea un bebeluş sănătos şi mă rog şi îi mulţumesc mereu Sf. Nectarie şi Sf. Mina şi să dea Dumnezeu şi Măicuţa Domnului să fie alături de noi până la sfârşitul zilelor noastre. 
Doamne ajută! Aliluia!
Serban Cristina 21.04.2011

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Viata Sf Nectarie Acasă