Minuni și mărturii Cântări

joi, 1 august 2013

Sfantul Nectarie -marturii

  

L-am descoperit de curand pe Sfantul Ierarh Nectarie, de fapt el a intrat in viata mea cand aveam o mare nevoie de alinare.




 Am trecut printr-o perioada apasatoare si plina de durere sufleteasca din cauza unor probleme sentimentale pe care le-am avut cu persoana iubita. M-am rugat neincetat lui Dumnezeu, Fecioarei Maria, Sfintei Parascheva, Sfantului Nicolae pentru ca lucrurile sa revina pe fagasul normal, iar eu si persoana iubita sa continuam firul iubirii noastre. Intr-o zi, rasfoind cateva pagini pe internet, am intalnit o pagina in care erau postate multe minuni savarsite de Sfantul Ierarh Nectarie.

 Am inceput sa le citesc, nu ma saturam, le citeam si parca sufletul imi era invadat de atata speranta si siguranta, ca daca ma voi ruga, voi fi ascultata  si eu.



Pot spune cu mana pe inima ca dupa ce am citit o mica parte din viata Sfantului Nectarie, chiar in momentul in care am terminat de citit, am fost cautata de iubitul meu (noi nemaivorbindu-ne de ceva timp).

 Pe moment nu am constientizat ca datorita Sfantului s-a intamplat acest lucru. Mai apoi, documentandu-ma si citind mai multe despre Sfantul Nectarie mi-am dat seama ca ce s-a intamplat a fost o minune si pentru mine. De atunci m rog zilnic Sfantului sa ma ajute si sa-mi fie alaturi, atat mie cat si celor pe care-i iubesc.Stiu ca sunt oameni cu probleme mult mai grave decat ale mele, dar chiar si pentru aceste mici probleme care imi intampina uneori viata, Sfantul Nectarie cat si ceilalti sfinti carora ma rog si le cer ajutorul, ma ajuta neincetat. Ii multumesc din toata inima Sfantului Nectarie pentru ca m-a ajutat de fiecare data cand i-am cerut ajutorul, a fost alaturi de mine si simt ca este si va fi in continuare. 

Rugati-va cu cea mai mare incredere si veti vedea ca ajutorul va veni neincetat si neasteptat de repede.Multumesc pentru tot, Sfinte Nectarie!!! Doamne ajuta!!!

Ionela, 22.04.2010


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Viata Sf Nectarie Acasă