Minuni și mărturii Cântări

luni, 25 februarie 2013

"Aşa l-am cunoscut eu pe Sfântul Nectarie!"


Doresc să aduc recunoştinţă Sfântului Nectarie pentru tot ce-a făcut şi face pentru mine, păcătoasa. 

Am primit acel ajutor divin de la Marele Făcător de Minuni Sfântul Nectarie. Am avut o alergie foarte urâtă, mergeam la doctori, făceam analize, toate ieşeau bine şi totuşi nimeni nu ştia de ce făceam acea alergie...o aveam de 3 luni. 

Exact pe 9 noiembrie, de pomenirea Sfântului Nectarie, am auzit de dânsul şi de minunile sale (la tv) Aşa am început să caut pe net despre minunile sale...am fost, am cumpărat acatistul, am început să-l citesc şi să mă rog  Sfântului Ierarh Necatarie.

În acest timp am avut ocazia să merg la Bucureşti unde am fost la Sfânta Mănăstire RADU-VODĂ, la moaştele Sfântului. Acolo m-am rugat Sfântului să mă vindece de acea alergie, iar Sfântul Nectarie m-a ajutat! 

Aşa l-am cunoscut eu pe Sfântul Nectarie.Acum citesc iar acatistul şi mă rog Sfântului pentru a mă ajuta tot într-o problemă tot de sănătate. Ştiu că Sfântul este lângă mine şi că mă va ajuta şi de data aceasta. Tot ce facem este să avem credinţă să ne rugăm iar ajutorul de la dânsul va veni. În acest timp am citit şi acatistul Sfântului Pantelimon şi alte rugăciuni.

 Dragi creştini, rugaţi-vă Sfântului Nectarie, marele făcător de minuni! DOAMNE AJUTĂ!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Viata Sf Nectarie Acasă