Minuni și mărturii Cântări

marți, 19 februarie 2013

Scrisoare către un sufleţel

De ce eşti trist? Au nu ştii oare că cu fiecare suspin al tău, mă întristez şi Eu? Au nu ştii oare că pentru fiecare lacrimă a ta, şiroaie de lacrimi curg pe faţa mea? Atunci, de ce eşti trist? ştii bine că mă doare...Ştii bine că Eu îţi sunt alături, ţi-am arătat-o în atâtea dăţi şi... chiar acum, Eu stau lângă tine! Atunci, de ce eşti trist, copilul meu, de ce? Eşti trist că îţi lipseşte cutare şi cutare sau, poate te-ntristezi că cei de lângă tine au? .... Atunci, copile drag, copilul meu ia seama bine, şi nu te chinui! EU sunt cu tine!

Un comentariu :

  1. Hai să-şi las ceva frumos...dacă tot ai început, eu măcar să continui... :)

    "Când calea ţi-e trasată de Însuşi Dumnezeu,
    De ce păşeşti nesigur cu pasul tău mereu?
    De ce laşi întristarea să-ţi prindă viaţa ta,
    Când Domnul e cu tine, păzind fiinţa ta?
    Când vântul se-nteţeşte şi simţi a lui suflare,
    Iar valuri se ridică şi vor să te doboare,
    Când nu mai vezi lumina şi nu mai e scăpare,
    Priveşte-atunci la Domnul şi iarăşi va fi soare.
    Hristos a fost cu tine chiar din pruncia ta
    Şi din orice-ncercare doar El te va scăpa.
    De-aceea, lasă frica şi-acceptă voia Sa,
    Şi binecuvântarea va fi în viaţa ta."

    RăspundețiȘtergere

Viata Sf Nectarie Acasă